Zwroty i reklamacje

ZWROTY

W sklepie internetowym Lovely Dreams Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy dotyczącej świadczenia Usług, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o świadczenie Usług. Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt nie spełnia oczekiwań mogą go Państwo zwrócić w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki, bez podania powodu.

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować firmę Lovely Dreams sp. z o.o. sp.k., adres: Makowiska 20, 86-050 Solec Kujawski np. drogą elektroniczną na email: reklamacje@lovelydreams.pl lub pocztą. Prosimy o skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy PDF, znajdującego się poniżej.

Jeżeli kupiony produkt posiada wadę, Klient może złożyć oświadczenie z wnioskiem reklamacyjnych pobierając i wypełniając Formularz reklamacji PDF, znajdujący się poniżej.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrot płatności odbywa się przy użyciu danych, które otrzymamy na wypełnionym i przesłanym drogą mailową lub pocztą formularzu odstąpienia od umowy sprzedaży. Warunkiem otrzymania zwrotu płatności jest otrzymanie przez nas produktu lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.
Zwracany towar w oryginalnym opakowaniu nie noszącym znamion użytkowania wraz z fakturą zakupu prosimy odesłać na adres Lovely Dreams sp. z o.o. sp.k., adres: Makowiska 20, 86-050 Solec Kujawski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Koszty zwrotu ponosi kupujący.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

REKLAMACJE

Wszystkie produkty Lovely Dremas przechodzą rzetelną kontrole jakości, jednakże w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad i chęci zareklamowania produktu, prosimy o kontakt z nami na adres Lovely Dreams sp. z o.o. sp.k., adres: Makowiska 20, 86-050 Solec Kujawski lub elektronicznie na adres e-mail reklamacje@lovelydreams.pl.

Jak złożyć reklamację?

1. Poniżej znajdą Państwo formularz reklamacyjny PDF, który należy pobrać wydrukować i dokładnie wypełnić. Reklamacje bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem będą odsyłane.
Przy braku możliwości wydruku formularza reklamacyjnego można własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści stosownego formularza.

2. Reklamowany produkt należy wysłać razem z formularzem oraz fakturą na adres: Lovely Dreams sp. z o.o. sp.k., adres: Makowiska 20, 86-050 Solec Kujawski z dopiskiem „REKLAMACJE”.

3. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Państwa drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy równowartość ceny produktu.

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty przesyłek pokrywa Kupujący.

Uwagi: Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!